Things aren't getting any better....

Hej.

Ja, jag vet att jag inte har skrivit på länge *skyldig*... Har inte haft tid till det, ska försöka bättra mig eller vad man säger :D Har typ två besökare varannan dag och inga kommentarer, så jag väntar lite med den där följetongen. Ska verkligen försöka skaffa lite fler läsare :P
I allafall. Det är tredje December och tjugoen dagar kvar till Jul! Alla firar ju det inte men jag tycker att det är en mysig högtid. Här i mittersta Sverige har vi ingen snö, dock :/ Känns ju lite sådär.
Postar en cover på All I Want For Christmas Is You med mitt favoritband, My Chemical Romance. Det får räcka för den här gången:
http://www.youtube.com/watch?v=KseRK3eafVE
Hoppas ni gillar den! Ha det bra :)
//Poison-Cyanide

Inläggets låttext/citat: Cause' baby all I want for christmas is you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0