Olala.

Shoo.
Nyss hemkommen från en bondgård, vi var där med klassen. Har tagit väldigt många bilder, hoppat i hö och varit allmänt flummig xD Det är rätt skönt att koppla av och lyssna på musik nu...
Just nu lyssnar jag på Sugar, we're going down med Fall Out Boy. Jag gillar verkligen den låten <3 Fall Out Boy's musik är 'poppig' men jag gillar dem. Sugar, we're going down och Thanks for the memories är riktigt bra (men väldigt tjatiga).
Wikipedia börjar sin artikel om bandet i fråga med det här:
"Fall Out Boy (ofta förkortat FOB) är ett amerikanskt alternaltive rock/pop-band bildat 2001 i Chicago. I bandet skriver basisten och frontfiguren Pete Wentz texterna och sångaren Patrick Stump musiken."
Datorn laggar, så jag får inte upp någon bild på dem. Kanske i nästa inlägg. Här är en länk till Thanks for the memories.
http://www.youtube.com/watch?v=eK8Ri0COF1w&feature=related
//Poison-Cyanide

Inläggets låttext/citat: But you're just a line in a song...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0