Salute the dead :3

Hejsan, välkommen till min nya blogg :D (Sorry den konstiga domänen...)
Så vem är jag då? En tjej på tolv år och några månader som är beroende av musik i genren alternaltiv rock och böcker ;3 Det här är alltså en musikblogg, inriktad främst på alternaltiv rock. Jag kanske även publicerar någon text som jag skrivit...
Hoppas att ni vill läsa och inte bryr er allt för mycket om att jag inte har någon design och kanske inte publicerar bilder och videoklipp stup i kvarten :) Något ni ska veta är att jag äääääääääääälskar bandet My Chemical Romance mer än all annan musik och är galen i låttexter och citat xD
(Btw, så är rubriken en låttext. Tänkte köra så, att rubrikerna är låttexter alltså.)
//Poison-Cyanide :D


Inläggets låttext/Citat: If life ain't just a joke, then why are we laughing?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0