She is all alone...

Hej!

Sorry att jag inte skrev något mer efter det där inlägget, glömde :P Aja, vill ni veta mer om kören så har vi haft konsert och nu börjat med julsångerna nu för att lära oss allihop innan vi har julkonsert i December. Julsångerna är bra, men det hade varit trevligt med lite rock (Den enda sådan låt vi sjungit i kören på ett och ett halvt år är Sk8er Boi med Avril Lavigne.)
Jaja. Let's do a... Hissa and Dissa! Lol x'D Dock har jag inte kommit på (xP) något att dissa, så jag hissar lite i stället.  Dagens/Veckans/Månadens hiss är....
Panic! At the disco ~
P!ATD är ett trevligt band som spelar alternaltiv rock. Förut var de fyra men är nu bara två; Brendon Urie och Spencer Smith. Nog om faktan, kan berätta mer någon annan gång. Jag hissar dem idag främst för deras musikvideor. De är kreativa och roliga att titta på, enligt mig iaf ;) Här kommer några länkar. (Obs. Känsliga varnas för den första videon, vissa saker kan uppfattas som obehagliga. Men så farligt är det inte.)

http://www.youtube.com/watch?v=d3sA5plF6kE&ob=av2e

http://www.youtube.com/watch?v=8AZxUtZ2ZgI&feature=related

Mer musikvideor hittar ni på Youtube (*Reklam* :3)
Nu ska jag sprida bloggdomänen på några sajter. Så kanske jag får lite fler läsare. Ska förresten börja på en musik-följetong, som handlar om 16 - åriga Dakota som drömmer om ett kändisliv och att starta ett band. Det är alltså en berättelse om hennes väg till rampljuset. Men... Jag kommer självklart att skriva om annat också! :D
//Poison-Cyanide

Inläggets låttext/citat: Just put your heart into it ~ Ray Toro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0